пʼятниця, 19 серпня 2016 р.

Календарне планування уроків образотворчого мистецтва у 7 класі

7 клас
Календарне планування

№ п/п
Тема уроку
Навчальне завдання
Тематичні вправи та завдання
Техніки та матеріали
Розділ І. Мистецтво в нашому житті
1.
Архітектура та її види.
Ознайомлення з архітектурою як видом  образотворчого мистецтва. Архітектура крізь часи.
                    Урок-сприймання.
Творче завдання: дібрати зображення архітектурних об’єктів, що стали символами міст або країн.






                           

2.
«Силуети міст».
Архітектура і місто. Історичний образ міста.
Композиція простору.
1. Вправи на створення абрису об’єкту зображення.
2. Створення начерків-силуетів світових споруд як основи майбутньої композиції.
3. Творче завдання: Як відчути настрій міста?
                     
Простий олівець.
3.
«Силуетиміст».
Передача характеру міського простору. Колір як засіб створення настрою.

1. Вправи на вирішення композиційних питань.
2. Створення живописної композиції «Силуети міст».
3. Творче завдання: Добір музичного твору – символу міста чи країни
.
Акварель.
4.
«Замки та фортеці».
Правила та особливості зображення архітектурних споруд на площині. Передача простору. Повітряна та лінійна перспективи.

1. Створення уявної композиції «Старовинний замок» або «Неприступна фортеця» за вибором.
2.Творче завдання: символіка споруди.
Акварель, олівці.
5.
«Вечірнє місто» -
урок-настрій.
Створення настрою засобами різних видів мистецтва.
1. Дидактична гра «Шифрувальник»
2. Створення образу вечірнього міста.
3. Творче завдання: оздобити роботу.


Акварель, гуаш, кольорові олівці.
6.
Архітектурний образ.
Робота за уявою. Зв'язок архітектури з оточенням.
Елементи біоніки.
1. Вправи на виокремлення біоформи у предметах побуту.
2. Створення образу ексклюзивного будинку.
3. Творче завдання: Будинок моє мрії - реаліті.

Акварель, гуаш, кольорові олівці.
7.
Екстер’єр – обличчя будинку.
Проект будинку. Вибір кольору та фактури.

1. Розробка екстер’єру будинку, заданої форми – урок-змагання.
2. Творче завдання: Змінити екстер’єр шкільної будівлі.


Вільна
техніка
8.
Монументальний живопис. Вітраж.
Синтез мистецтв в архітектурі. Зміст, призначення образ архітектури. Стилізація форми і кольору.

1. Створення ескізу імітації вітражу.
2.  Творче завдання: Чи можливе оздоблення сучасної архітектуривітражними вікнами та мозаїкою?
Простий
олівець
9.
Монументальний живопис. Вітраж.
Синтез мистецтв в архітектурі. Зміст, призначення образ архітектури. Стилізація форми і кольору.

1.  Створення ескізу імітації вітражу – робота в кольорі.
2. Творче завдання: оздоблення роботи.

Акварель, гуаш.
10.
«Моя багатоповерхівка)))»
Конструкція будинку. Єдність екстер’єру та інтер’єру.

1. Створення ескізу будинку в розрізі.
2. Творче завдання: добір кумедних історій з життя сусідів.
Кольорові олівці.
11.
Інтер’єр – портрет людини.
Передача характеру та настрою за допомогою речей. Передача простору за допомогою вікна.

1. Вправи на емпатію.
2. Створення інтерєрної композиції«Вікно».
3. Творче завдання: відшукати речі-настрої.
Простий олівець, акварель.

12.
«Фонтан почуттів».
Архітектура малих форм. Зв'язок архітектури із простором.

1. Створення ескізу фонтану.
2. Творче завдання: Секрет «Фонтану сліз».
Простий олівець.
13.
«Місто майбутнього».
Створення уявного простору засобами різних видів образотворчого мистецтва.

1. Створення композиції «Місто майбутнього».
2. Творче завдання: Створити образ міста-привида.

Вільна техніка.
14.
Декоративно-прикладне мистецтво.
Види ДПМ.Орнамент. Види орнаментів.


1. Вправи на визначення кроку орнаментів.
2. Створення ескізу національного орнаменту в стрічці.
3. Творче завдання: орнамент у сучасному інтер’єрі.

Простий олівець.
15.
Орнамент.
Кольорові поєднання як засіб передачі художнього задуму. Символіка кольору.



1. Створення ескізу національного орнаменту в стрічці.




Гуаш, акварель.


16.
Витинанка.
Мистецтво витинанки в українській традиції. Види витинанок. Дерево життя.

1. Створення витинанки «Зимові візерунки».
3. Творче завдання: Оздоблення витинанки.

Папір, ножиці.
                                                               Розділ ІІ. Дизайн
17.
Дизайн та його види.
Гармонія, контраст і виразність графічного дизайну.

1. Вправи на аналіз графічної продукції рекламного характеру.
2. Cтворення ескізу рекламного плакату– урок-змагання (робота групами).
3.Творче завдання: Шедеври реклами.

Акварель, гуаш, маркер.
18.
«Іменні парфуми».
Малюнок, літера, шрифт у графічному дизайні.

1. Вправи на розв’язання композиційних задач.
2. Створення ескізу іменних парфумів з розробкою дизайну форми флакону і напису.
2. Творче завдання:
Дизайн упаковки.

Акварель, туш, гелеві ручки, маркери.
19.
«Як з обкладинки…».
Друкована  продукція. Макет журналу. Роль художника-дизайнера у видавничій галузі.

1. Створення макету обкладинки глянцевого журналу.
2. Творче завдання: добір головних тем номеру.
Вільна техніка.
20.
Дизайн листівки.
Розкриття теми через зображення, текст, конструкцію.
1. Вправи на розв’язання композиційних задач.
2. Створення листівки до свята Св. Валентина..
3. Творче завдання: добір тексту привітання.

Папір, картон, декор. засоби, клей, ножиці, туш, перо, акварель.
21.
Промислова графіка.
Логотип, фірмовий знак. Мова символів і знаків. Лаконічність.

1. Вправи на розпізнавання інформації через знаки.
2. Створення ескізу візитівки із логотипом та фірмовим знаком.
3. Творче завдання: Логотипи-довгожителі.

Вільна техніка.
22.
Графіті – мистецтво вулиць.
Альтернативне мистецтво. Види графіті. Райтери.

1. Вправи на розпізнання стилів графіті.
2. Створення авторського напису в стилі стріт-арту.
3. Творче завдання: обрати місце виконання свого графіті.

Вільна техніка.
23.
Промисловий дизайн як обличчя епохи.
Дизайн речей побуту. Естетика побуту.

1. Створення ескізу посуду для
 чаювання.
2. Творче завдання: Дібрати
 відповідний до сервізу кухонний
текстиль.


 Акварель.

24.
Арт-дизайн.
Історія виникнення та секрет популярності серед споживачів.

1. Вправи на пошук джерела ідеї дизайнерської розробки.
2. Створення ескізу підставки під олівці
в стилі Арт-дизайну.
Вільна техніка.

25.
Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища. 
Напрямки  та призначення ландшафтного дизайну.
Синтез мистецтв.

1.Розробка дизайну кованих грат для
 парку .
2. Творче завдання: дібрати зображення «Куточок для релаксу».
Чорна акварель, туш.

26.
Монограма – літери, що говорять про тебе. 
Простота та гармонійність.
Розкриття жіночого та чоловічого характеру засобами дизайну.

1. Ознайомлення з монограмами минулого.
2. Створення власної монограми.
3. Творче завдання: дібрати місце застосування монограми.
Вільна техніка.

27.
«Ритми сучасного міста».
Мистецтво створення колажу. Організація площини.

1.      Створення композиції «Місто».
2.      Творче завдання: синтез мистецтв за темою.

Вирізки з періодичних видань.

28.
Дизайн одягу.
Створення образу людини.Композиція костюму.
Пропорції у створенні одягу.
1.      Розробка міні-колекції сучасного одягу.
2.      Творче завдання: уявити місце проведення показу власної колекції.
Вільна техніка.

29.
Дизайн одягу.
Створення образу людини. Композиція костюму.
Пропорції у створенні одягу.
1.      Розробка міні-колекції сучасного одягу.
2.      Творче завдання: дібрати музичний супровід.
Вільна техніка.

30.
Дизайн-проект.
Поняття «стиль». Єдність стилю. Фірмовий стиль.
1. Вправи на вибір композиційних рішень.
2. Створення власного дизайн-проекту.
.
Вільна техніка.

31.
Дизайн-проект.
Поняття «стиль». Єдність стилю. Фірмовий стиль.

1. Створення власного дизайн-проекту.

Вільна техніка.

32.
Інсталяція
Створення образу епохи за допомогою речей.

1. Виконання колективної творчої роботи в техніці інсталяції..
2. Творче завдання: дібрати тему для індивідуальної роботи.


За вибором

33.
Інсталяція
Творча підсумкова робота.

1. Виконання творчої підсумкової роботи.
За вибором

34.
Інсталяція
Творча підсумкова робота.

1. Виконання творчої підсумкової роботи.
За вибором

35.
Узагальнюючий урок







Немає коментарів:

Дописати коментар