6 клас
Календарне планування
17.
|
Зображення
статури людини.
Вивчення
пропорцій людського тіла і правил його побудови. Співвідношення частин цілого
між собою.
|
1.
Вправи на побудову людської статури.
2. Cтворення
начерків людини в статичному положенні.
|
Простий
олівець, вуглина.
|
||
18.
|
«Таємничі
силуети» - урок-гра.
Парний
портрет. Передача персонажів у силуетному зображенні. Композиційна рівновага.
|
1.
Вправи на миттєве впізнання силуетного зображення.
2. Створення
парного силуетного зображення.
2.
Творче завдання: Моя улюблена поза – начерк або силует.
|
Тонований
папір, туш.
|
||
Розділ ІІІ. Жанрове різноманіття в образотворчому
мистецтві(9
год.)
|
|||||
19.
|
Сюжетно-тематична
картина. Побутовий жанр.
Поняття
сюжет. Відмінність побутового жанру від портретного.
|
1.
Створення сюжетно-тематичної композиції «На гірці».
2.
Творче завдання: добір сюжетів для малювання учням початкової школи.
|
Акварель.
|
||
20.
|
Інтер’єр
Простір
в інтер’єрі. Фронтальний інтер’єр. Перспективна побудова
фронтального інтер’єру.
|
1. Вправи на побудову фронтального інтер’єру.
2. Створення інтер’єру палацу.
3. Творче завдання. Створення
домашнього інтерєру.
|
Олівець.
|
||
21.
|
Інтер’єр
Простір
в інтер’єрі. Фронтальний інтер’єр. Перспективна
побудова фронтального інтер’єру.
|
1. Створення інтер’єру палацу – продовження.
|
Акврель.
|
||
22.
|
Історичний жанр.
Сюжети
художніх творів історичного жанру у графіці, живопису, скульптурі.
|
1. Виконання композиції на тему історії
Київської Русі в техніці гризайль.
2. Творче завдання: додати віку роботі
декораторськими засобами.
|
Акварель.
|
||
23.
|
Батальний жанр.
Художнє розкриття історичних воєнних подій.
Творчість І.К. Айвазовського
як художника-баталіста.
|
1.Створення колективного пано «Два флоти» .
2. Творче завдання: добір музичного супроводу до створюваної роботи.
|
Акварель, гуаш.
|
||
24.
|
Батальний жанр.
Художнє розкриття історичних воєнних подій
|
1.Створення колективного пано «Два флоти» .
|
Акварель, гуаш.
|
||
25.
|
Міфологічний жанр.
Сюжети
художніх творів міфологічного жанру(зокрема античніх міфів) у графіці,
живопису, скульптурі.
|
1. Виконання композиції за сюжетами міфів Стародавньої
Греції.
2. Творче завдання: порівняти зображення образу Нептуна у
різних художників.
|
Туш, тонований папір
|
||
26.
|
Міфи рідного краю.
Особливості
слов’янських міфів. Образи божеств давніх слов’ян у графіці, живопису, скульптурі,
декоративно-прикладному мистецтві.
|
1.
Створення
композиції із використанням одного з образів слов’янської міфології.
2.
Творче
завдання: дібрати до створеної композиції літературні рядки: уривки з творів,
приказки, вірші тощо
|
Акварель.
|
||
27.
|
Релігійний жанр.
Твори
релігійного жанру в живопису, сакральній архітектурі. Мозаїка.
|
1.
Групова
конкурсна робота: мозаїка «Райський сад».
2.
Творче
завдання: порівняти роль яблука у біблійській міфології та міфології Ст.
Греції.
|
Кольоровий папір.
|
||
28.
|
Натюрморт.
Історія виникнення жанру. Реалістичний та декоративний
натюрморти
|
1. Вправи на вибір композиційних рішень.
2. Створення декоративного натюрморту «Мій
робочий стіл».
3. Творче завдання: доповнити натюрморт «живим»
елементом.
.
|
Кольоровий папір.
|
||
29.
|
Тематичний натюрморт.
Композиція у натюрморті. Цілісність форми.
Світло-тіньова побудова.
|
1. Вправи на вирішення композиційних питань.
2. Створення тематичного натюрморту за уявою в техніці
гризайль.
|
Чорна акварель.
|
||
30.
|
Квітковий натюрморт.
Реалістичне зображення квітів. Передача настрою засобами
живопису. Робота з натури.
|
. Вправи на вибір композиційних рішень.
2. Створення натюрморту «Весняні квіти» з натури.
3. Творче завдання: скласти вірші з весняним настроєм.
|
Акварель.
|
||
31.
|
Натюрморт у різних видах мистецтва
Спільне та відмінне у натюрмортах в різних видах
образотворчого мистецтва. Засоби вираження задуму художника.
|
1. Виконання квіткового натюрморту попереднього уроку у
нетрадиційній техніці за вибором учня.
2. Творче завдання: чи можна створити абстрактний
натюрморт?
|
За вибором
|
||
32.
|
«Моя країна - Україна».
Створення
художнього образу Батьківщини в натюрморті.
|
1. Виконання тематичного натюрморту з елементами аплікації.
2.
Творче завдання:
вираження патріотичних почуттів в різних видах
мистецтва.
|
Техніка на вибір учня.
|
||
33.
|
Синтез жанрів.
Художні твори, в яких окрім панівного присутні ознаки
інших жанрів.
|
1. Створення композиції, в якій можна «прочитати» ознаки
не менше трьох жанрів
2. Творче завдання: змінити створену композицію так, аби
змінився панівний жанр при збереженні елементів другорядних.
|
Вільна
техніка.
|
||
34.
|
Пленер
|
|
|
||
35.
|
Узагальнюючий урок
|
|
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар